اتهامات به میسون گرینوود بیشتر و بیشتر شد

حاشیه های فوتبالی : میسون گرینوود مهاجم ۲۰ ساله تیم منچستریونایتد که به ضرب و شتم نامزدش متهم شده، حالا بیش از پیش به دردسر افتاده است. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

اتهامات به میسون گرینوود بیشتر و بیشتر شد

نشریه «سان» در گزارشی نوشت، دردسرهای میسون گرینوود از زمان متهم شدن به ضرب و شتم نامزدش روز به روز بیشتر می‌شود.

نامزد گرینوود با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی در فضای مجازی که صورت و بدن او را خون‌آلود و کبود نشان می‌داد، مدعی شده بود که از سوی این بازیکن ۲۰ ساله مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دلیل آن را هم مقاومت در برابر تلاش مهاجم تیم ملی انگلیس به تجاوز عنوان کرد.

به دنبال این اتفاق نه تنها باشگاه منچستریونایتد گرینوود را تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمرینات منع کرد بلکه پلیس هم او را دستگیر کرد و مورد بازجویی قرار داد. او تا کنون چهار روز در بازداشت به سر برده است و حالا اتهامات جدیدی نیز به پرونده‌اش اضافه شده که شامل خشونت  جنسی و تهدید به مرگ هم می‌شود. پیش از این گرینوود تنها به اعمال خشونت و ضرب و شتم متهم بود.

طبق ادعای نشریه «سان» بازجویی‌ها از گرینوود ادامه خواهند داشت تا به تمامی اتهاماتی که علیه او وجود دارد رسیدگی شود. این اتفاق برای گرینوود تبعات فراوانی داشته که محرومیت از شرکت در تمرینات منچستریونایتد تنها یکی از آنها بوده است. شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزشی نایکی به عنوان اسپانسر شخصی گرینوود نیز همکاری‌اش با او را به حالت تعلیق درآورده است. آخرین مورد هم حذف شدن کاراکتر گرینوود از بازی ویدئویی فیفا ۲۲ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا