دین محمدی : این کارها بچه بازی است و دورانش گذشته

حاشیه های فوتبالی : پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من را هم آقای پروین و هم آقای مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت کردند و آقای مایلی‌کهن تنها مربی بود که همیشه به من لطف داشت. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

دین محمدی : این کارها بچه بازی است و دورانش گذشته

پیشکسوتان فوتبال به مناسبت یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان که یک سال از درگذشت آنها می‌گذرد به مصاف هم رفتند که این بازی پرگل و جالب از کار در آمد. سیروس دین محمدی در این باره مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*از آقای محمدرضا مهدوی و مایلی‌کهن ممنون هستیم که بچه‌ها را دور هم جمع کردند و بازی نمادین را به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز برگزار کردیم بالاخره همین چیزها می‌ماند. نباید اجازه بدهیم خاطرات از اذهان برود و می‌توانیم یاد آنها را زنده نگه داریم. از طرفی نباید بگذاریم پیشکسوتان را فراموش کنند زیرا اینها برای فوتبال ایران زحمت کشیدند. امیدوارم این بازی‌ها برگزار شود و ما یاد و خاطره میناوند و علی انصاریان را کنارمان داشته باشیم.

*دور هم جمع می‌شویم و بعضی اوقات بازی می‌کنیم و شرایطم بد نبود. یکی دو پاس خوب دادم که نگویند این‌ها فوتبالیست نبودند (می خندد) به هر حال ما هم کمی فوتبال بازی می‌کردیم.

با هاشم بیک زاده شوخی کردم. اول بازی به او گفتم فقط اسم من، تیم تو را شکست می دهد. آخر سر هاشم گفت نمی‌توانم تو را شکست بدهم و خودش تسلیم شد.

*من را هم آقای پروین و هم آقای مایلی‌کهن به تیم ملی دعوت کردند و آقای مایلی‌کهن تنها مربی بود که همیشه به من لطف داشت و من در اردوهای تیم ملی بودم و روی او شناخت کامل دارم. همیشه باید حرف حق را زد. فقط می‌خواهم به یکسری‌ها بگویم برای تیم ملی حاشیه درست نکنید، تیم ملی دارد خوب کارش را انجام می‌دهد و جلو می‌رود.

*در مورد کری خوانی‌های امیرحسین صادقی و حسین کنعانی‌زادگان در اینستاگرام باید بگویم چه کاری است که این دو نفر انجام می‎‌دهند؟ باید این بچه بازی‌ها را جمع کنند. والله دوران این چیزها گذشته‌…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا