هری کین و همسرش در عمارتی مجلل و امن

حاشیه های فوتبالی : هری کین و همسرش کیتی عمارتی را برای یک سال با مبلغ یک میلیون پوند اجاره کرده‌اند که امنیت بالایی دارد و می‌تواند آن‌ها را از دسترس باند سارقان خارج کند. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

هری کین کاپیتان تیم انگلیس بالاخره قرارداد رؤیایی خود را امضا کرد؛ عمارت اجاره‌ای با سالی ۱ میلیون پوند. ملک هفت خوابه او دارای اسپا، سینما و اتاق برای کارکنان و سیستم آسانسور است.

هری کین و همسرش در عمارتی مجلل و امن

هری مهاجم اسپرز و همسرش کیتی که هر دو ۲۸ ساله هستند از عمارت دیگری در همان نزدیکی‌ها با سه فرزندشان و دو سگ لابرادور به این عمارت اجاره‌ای نقل مکان کردند.

کین که نگهبان امنیتی و سرآشپز شبانه‌روزی استخدام کرده، از عمارت لوکس ۲۰ اتاقه که شامل ۹ حمام است و در ۴ طبقه ساخته شده استفاده خواهد کرد. سالن ورودی بزرگ آن با لوسترهای خیره‌کننده و کف مرمر به یک پلکان مارپیچی بزرگ منتهی می‌شود.

این ملک که اجاره‌اش ۲۰۰۰۰ پوند در هفته است، در جاده‌ای خصوصی در شمال لندن واقع شده است. اما بعد از اینکه گزارش شد که هری کین در سال گذشته نزدیک بود با قراردادی ۱۶۰ میلیون پوندی به منچسترسیتی بپیوندد، هواداران اسپرز نگران هستند که این قرارداد دائمی نباشد.

یک منبع در این باره به نشریه «سان» گفت: «هری و کیتی عاشق این خانه شدند. این عمارت امنیت بالایی دارد.» این نقل مکان به دلیل ترس و وحشت از دزدیهای اخیر از خانه‌های بازیکنان لیگ برتری صورت گرفته است.

اخیراً فاش شد که گروه ضربت اسکاتلند یارد (که در درام پلیسی ۱۹۷۰ با نام سوئینی به تصویر کشیده شده بود) مسئول مقابله با باند جنایتکاری است که افراد مشهور و فوتبالیست‌ها را هدف قرار داده است. این تیم نخبه پس از اینکه سارقان به ستاره‌هایی از جمله فرانک لمپارد و همسرش کریستین، وارث فرمول وان تامارا اکلستون و سرآشپز مشهور مارکوس وارینگ حمله کردند، این وظیفه را بر عهده گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا