حرکت آموزنده مربی تیم ملی

حاشیه های فوتبالی : مربی اسبق تیم ملی و دستیار تومیسلاو ایویچ چند روز قبل چشم از جهان فروبست. برای ادامه پست با سایت حاشیه های فوتبالی همراه باشید.

حرکت آموزنده مربی تیم ملی

هنگامی که ایویچ برای هدایت تیم ملی کشورمان به ایران سفر کرد، یک مربی کروات دیگر به نام ژلکو میاچ را هم همراه خود به تهران آورد. میاچ تا آخرین روز حضور ایویچ در اردوی ایران دستیارش بود ولی پس از عزل این مربی، او هم ترجیح داد همراه با استادش کناره‌گیری کند.

میاچ سال‌ها بعد دوباره به ایران آمد و دستیار علی دایی شد. این مربی با دانش که چند روز قبل به واسطه بیماری چشم از جهان فروبست، اسفند ماه سال ۹۰ دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن بود و هنگامی که شهریار در مسیر بازگشت از اصفهان به فرودگاه امام (ره) تصادف کرد در کنار دایی بود. نکته عجیب و جالب توجه اینکه لحظاتی پس از تصادف سنگین دایی و هنگامی که همه شوکه شده بودند و انتظار ورود آمبولانس برای منتقل کردن سرمربی اسبق تیم ملی به بیمارستان را می‌کشیدند، میاچ هم مانند بقیه فوق‌العاده نگران بود ولی یک پلاستیک هم در دستش داشت که آن را زمین نمی‌انداخت.

این مربی وقت  اصرار دیگران برای به زمین انداختن پلاستیک را دید، تأکید کرد داخل آن پوست میوه و تنقلات ریخته شده و نباید کنار جاده رها شود بلکه باید آن را درون سطل زباله انداخت و چون در اطراف محل تصادف سطل زباله پیدا نکرده، آن را در دست خود نگه داشت. رفتاری که می‌تواند برای خیلی‌ها آموزنده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا